בעקבות הצריכה המוגברת של אנשים למובייל, עסקים מבקשים למשוך את תשומת ליבם של צרכניהם באמצעות אפליקציות ארגוניות. כתוצאה מכך, אלפי עסקים מתחילים את המסע לפיתוח אפליקציות מדי שנה.

בכדי שהתהליך יהיה מדויק ככל האפשר רצוי לעשות את בדיקת הנאותות שלכם על ידי מחקר והצגת השאלות הנכונות לפני שתחליטו על שכירת שירותיה של חברת פיתוח אפליקציות.

חשוב לציין, למרבית העסקים או הארגונים אין את המשאבים או היכולות לפתח אפליקציה באופן פנימי, ולכן אחד האתגרים הגדולים ביותר איתם מתמודדים העסקים הוא לדעת לבחור את החברה המתאימה לפיתוח אפליקציות – כזו שבאמת מבינה את הפרויקט שלכם ומעצימה אותו עד כדי בניית אפליקציה מצליחה. חשיבה על  אפשרויות הפיתוח הזמינות עבורכם ובחירה מדויקת בסוף התהליך יכולה לחסוך לכם הרבה כאב ראש, זמן וכסף בהמשך הדרך.

חשוב לא למהר בתהליך העסקת חברה לפיתוח אפליקציות, ולהקדיש זמן מספיק לבחון היטב את כל האפשרויות שלכם.

איך לבחור חברה לפיתוח אפליקציות?

בעת חיפוש צוות הפיתוח המתאים לפרויקט שלכם, ישנם 6 קריטריונים להחליט:

1. בחנו את תיק העבודות

חשוב לשאול על הפרויקטים האחרונים שעשתה חברת הפיתוח. זו אחת הדרכים הטובות ביותר לקבוע אם חברה פוטנציאלית מתאימה לפרויקט שלכם או לא. האם אתם יכולים לצפות בתיק העבודות שלהם? האם יש להם אפליקציות בחנויות האפליקציות שתוכלו להוריד? בנוסף, כדאי להסתכל על הביקורות והדירוגים של האפליקציות שלהם. היזהרו מחברות שאין להם תיק מוכח או אפליקציות הזמינות בחנויות אונליין.

מעבר לכך, מומלץ לשאול כמה זמן לקח לסיים פרויקטים מסוימים? באיזה אתגרים בלתי צפויים הם נתקלו וכיצד הם פתרו אותם? תובנות אלו מאפשרות לכם לקבוע האם מדובר בחברה אמינה שיכולה לענות ביעילות על אתגרים ולייצר אפליקציות מצליחות.

חברת פיתוח אפליקציות טובה אמורה להיות מסוגלת להדריך אתכם בתהליך הפיתוח אך יחד עם זאת לספק לכם קלט יצירתי על סמך הניסיון שלה באפליקציות דומות. נסו לחפש חברות שפיתחו אפליקציות דומות באותו ענף כמו שלכם או בהשוואה למה שאתם צריכים.

2. מומחיות 

חשוב לוודא מראש שכאשר אתם בוחרים חברת פיתוח אפליקציות, היא באמת תהיה מסוגלת לבנות את התכונות והפונקציונליות שאתם רוצים בפועל לאפליקציה שלכם. בנוסף, עליהם להיות מסוגלים לספר לכם כיצד הם יישמו תכונה מוצעת ולהציע את כל סוגי המסגרות המתאימות שהם עשויים ליישם. חשוב גם לבדוק האם התוכנה שלהם יכולה להשתלב עם מערכות עבודה אחרות.

חשוב לציין כי הדבר נכון לגבי פלטפורמות אחרות. לצורך העניין, במידה והחלטתם על בניית אתר מכירות לעסק שלכם הקווים המנחים נשארים זהים ועליכם לוודא כי היכולות להתממשק עם כל סוגי המערכות השונות קיימות.

3. מחיר

אל תבחרו חברה לפיתוח אפליקציות על סמך המחיר. כשמדובר בפיתוח אפליקציות לנייד חשוב שתקבלו מוצר מעולה, לא המוצר הזול ביותר שאתם יכולים לרכוש. שמרו על מגבלות התקציב שלכם ותתנו לאיכות העבודה הקודמת שלהם ולמומחיות שלהם להחליט אם הם מתאימים לתפקיד או לא.

חשוב שיהיה תקציב ברור וגמיש לפרויקט שלכם לפני שתסכימו לתנאי תמחור כלשהם.

בעת הדיון על פונקציונליות הפרויקט ורשימת התכונות, זכרו לשאול על אמצעי התשלום ותנאי התשלום. איך הם מחשבים תמחור? האם מדובר בתשלום חד פעמי מלא, או שמא נדרש תשלום בהפרשים קבועים? בנוסף, חשוב לוודא שאתם מודעים לכל העלויות הנוספות במהלך הפרויקט.

חברה לפיתוח אפליקציות

4. התאמת הפלטפורמה לאפליקציה

חשוב לדעת ולהכיר מראש את הפלטפורמה שאליה אתם רוצים לפתח ולשייך את האפליקציה. האם החברה יכולה לבנות אפליקציות למערכות הפעלה שונות? אם ברצונכם לפתח את האפליקציה שלכם למספר פלטפורמות, היו ברורים לגבי החלטתכם ובחרו בחברה שמסוגלת לעשות זאת ביעילות מרבית.

אחת הדרכים לעשות זאת היא להעסיק חברה הבקיאה באפליקציות "חוצות פלטפורמות". בין אם אתם מפתחים עבור Android או iOS, עליכם להסתמך על חברה לפיתוח אפליקציות שיש לה הבנה מעמיקה של ההנחיות לכל אחת מהפלטפורמות הללו.

5. מעורבות

לא משנה כמה החברה תהיה טובה ואיכותית בעבודתה, הם לא יוכלו לפתח את האפליקציה שלכם ללא התייחסות מלאה לפידבקים ורפרנסים שאתם חושבים עליהם. לכן, חשוב להבין את תפקידכם בפרויקט.

איזו מידת מעורבות דורשים מכם? במרבית המקרים יש צורך לחזור או לשנות דברים ואלמנטים טכניים תוך כדי תנועה, ולכן המעורבות שלכם היא קריטית עבור פיתוח אפליקציות.

בנוסף, גם בכל שלבי תהליך אפיון אתר או אפליקציה חשוב שתהיו מעורבים ותדעו היכן עומדים הדברים. יכול להיות שתוכלו לספק נקודת מבט שונה שעלולה להשפיע על כל הפרויקט והצלחתו.

6. תקשורת

התקשורת של בית התוכנה מול הלקוח במהלך הפרויקט חשובה ביותר. באיזו תדירות אתם צריכים לתקשר? מהן שיטות התקשורת במהלך הפרויקט? רצוי ומומלץ להעסיק חברה שמעבירה עדכון פרויקט לפחות פעם בשבוע על מנת לעקוב באופן יעיל אחר ההתקדמות. תקשורת יעילה בין לקוחות למפתחים ממלאת תפקיד בלתי נפרד בהצלחת הפרויקט.

יחד עם זאת, כדאי לעקוב אחר התדירות שבה החברה ונציגיה עונים להודעות ולשיחות הטלפון שלכם במהלך תהליך החיפוש. האם תשומת הלב מופנת במלואה אליכם? נסו להבין אם יש להם עניין אמיתי ברעיון העסקי והפרויקט שלכם.

במידה ובשלב זה הם אינם אקטיביים כל כך, זאת עשויה להיות אינדיקציה טובה כיצד הם יתנהלו במהלך פיתוח הפרויקט. ככלל אצבע, כדאי לבחור חברה לפיתוח אפליקציות שתוכלו לבנות עמה מערכת יחסים – יחסי עבודה חזקים פירושם רעיונות משותפים בגלוי, ומספקים את האפשרות לבנות אפליקציה טובה עוד יותר.

אנו בחברת NPCoding מספקים שירות איכותי ומקצועי למאות לקוחותינו. אם גם אתם מחפשים להניע תהליך של יצירת אפליקציה או בניית אתרי אינטרנט – אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע ולעזור לכם להפוך את החלום למציאות.

תוכן עניינים