אתם מוכרים היום מוצרים לתינוקות ומתלבטים אם להקים חנות אונליין? בעלי חנויות רבים לא מבינים את הפוטניאצל הרב שטמון בהקמת חנות איקומרס לעסק שלהם.

עולם מוצרי התינוקות הוא תחום מאוד תחרותי (בדומה לתחומי עסקים אחרים) אבל כאן, יש פרק זמן קצר להגיע ללקוח הפוטניאצלי ברגע הנכון ובזמן הנכון. מצד שני הפוטניצאל כאן הוא אדיר, קיימים עשרות אלפי תינוקות שנולדים בשנה אז למה לא לנצל את המומנטום ולהגדיל את המכירות לעסק.

אז מה היתרונות בהקמת אתר למכירת מוצרי תינוקות?

  1. עלות מול תועלת – החזקת מלאי וחנות פיזית אלו הוצאות קבועות מאוד גדולות על העסק. ברוב המקרים ככל שהעסק גדל יש לנו גם הוצאות קבועות של יחסי עובד מעביד וכדומה. לעומת זאת, כאשר מקימים חנות אונליין אנחנו מנצלים את הפוטנציאל שיש לנו גם מבחינת ידע וגם מבחינת המלאי ופותחים חנות שמתפרסת על כל הארץ ללא צורך משמעותי בהגדלת שורת ההוצאות. בואו נשווה לדוגמה: חנות פיזית עלות הקמה שלה תתחיל לנו לפחות ב250,000 ש"ח (במינימום) ויכולה אף להגיע להוצאה של 500,000 ש"ח ומעלה. לעומת זאת, חנות איקומרס מוצלחת מאפשרת לנו להתפרס על מגוון רחב של אזורים בעלות יותר נמוכה.
  2. אנשים רוצים אונליין – הורים לילדים במיוחד אם זה לא ילד ראשון, הם נורא עסוקים במרוץ החיים והם מחפשים את הפיתרון של ה"כאן ועכשיו". לכן, הם יעדיפו לרכוש באונליין ושזה יגיע אליהם במהירות המירבית.
  3. מרחב – כמו שציינו כבר מספר פעמים, חנות אונליין מאפשרת לנו להתפרס על מגוון רחב של מקומות גיאוגרפיים בארץ. אנחנו יכולים בפועל להחזיק את המחסן שלנו בדרום אבל למכור לת"א ואפילו לירושלים מבלי שיהיה לנו סניף פיזי בכל עיר שאליה אנחנו משווקים.
  4. זמן הקמה – להקים חנות אונליין מוצלחת לוקח הרבה פחות זמן מהקמת חנות פיזית. כל מה שעליכם לעשות זה למצוא חברה לבניית אתרים טובה ומשם הדרך להצלחה היא קלה.

אז מה השלבים שצריך לעשות כדי להקים חנות מוצלחת?

  1. מציאת חברה מתאימה – קודם כל חשוב שתמצאו חברה לבניית אתרים שמתמחה בהקמת חנויות איקומרס.
  2. איפיון קהל היעד – אחרי שמצאתם את החברה, תבצעו איפיון ודיוק לקהל היעד שלכם. מי קהל היעד, מה הם אוהבים, איפה אפשר למצוא אותם. לדוגמה: אם קהל היעד שלכם הוא הורים טריים צריך לחשוב למי אתם יותר פונים – לגברים או לנשים. כמו כן, האם יש קהלי יעד נוספים? ואיך אתם מתכננים את החנות בצורה כזו שתפנה לכל הקהלים המדוייקים.
  3. מוצרים ותוכן – מיפוי כל המוצרים שאתם רוצים למכור בחנות שלכם וכתיבת תוכן מדוייק עבורם. ככל שהתוכן שלכם יהיה מדוייק וידבר בצורה נכונה לקהל היעד ככה המכירות בחנות שלכם ימירו יותר.
  4. עיצוב – עיצוב נכון של חווית המשתמש באתר תגרום לאתר שלכם למכור יותר. את העיצוב עושים אחרי שכבר סידרתם איפיון מדוייק ויש לכם תכנים מסודרים.
  5. פיתוח – לאחר כל השלבים הנ"ל מתחילים לפתח את החנות. התהליך (תלוי במורכבות) יכול לקחת בין חודש למספר חודשים. חשוב לקחת מרווח נשימה ולא ללחוץ על חברת הפיתוח במהלך התהליך כדי שתצא לכם החנות המושלמת!
  6. שיווק – שיווק!שיווק!שיווק! אחרי שסיימתם לבנות את החנות ויש לכם תשתית נכונה וטובה מבחינה טכנית זה הזמן להתחיל לשווק את המוצרים ואת החנות שלכם.

רוצים לדעת כמה יעלה לבנות חנות למוצרי תינוקות שלכם? לחצו כאן

בניית אתר אינטרנט למוצרי תינוקות

תוכן עניינים