כאשר אנחנו בונים אתר לעסק אחד הפחדים העיקריים שלנו הוא שהוא לא ידבר אל הקהל שלנו. בעלי עסקים מפחדים (ובצדק) שהם יבנו אתר שלא יצדיק את ההשקעה שלו. ברור לכולנו שאי אפשר תמיד לרצות את כולם. יחד עם זאת אנחנו כן יכולים לדייק את האתר לקהל היעד שלנו.

אנחנו נרצה להגיע למצב שהמבקרים באתר נכנסים ורוצים לקנות מאיתנו.

החסם העיקרי של חברות שמוכרות מוצרים לבית ובייחוד חדרי אמבטיה.

הן שאנשים לא יקנו את זה דרך האינטרנט. בעידן של היום, כאשר אנחנו רואים שיש רכישות של מכוניות באינטרנט אנחנו יכולים בפה מלא להגיד שרוכשים היום ה-כ-ל דרך האונליין החוכמה היא להבין מה הקהל שלי צריך ואיך להנגיש לו את החנות שלי.

המדריך לבניית אתרים לחברות : להפוך את העסק שלכם למזמין

לפני שבכלל יוצאים לדרך חשוב להבין שאתר אינטרנט הוא הפנים של העסק שלכם. עד לא מזמן עוד היה ניתן לבצע את החלוקה בין אתר לחנויות הפיזיות. היום, אנחנו רואים שהאחוזים בין השניים מתהפכים ואנחנו צריכים לדאוג לייצר אתר שיהיה כמה שיותר מזמין. זוכרים פעם שבחנות פיזית היינו מושיבים מעין "מארח/ת" בכניסה שתקבל את הלקוחות בכניסה לחנות, את אותו הדבר עלינו לעשות בחנות האיקומרס שלנו. כלומר, אנחנו צריכים לדאוג שהחנות שלנו תהיה מזמינה ושאנשים ירצו לקנות מאיתנו.

  1. ניתוח קהל יעד – בשלב הראשוני אנחנו מבצעים ניתוח לקהל היעד שלנו. אנחנו צריכים להבין מי הקהל שלנו ומה הדברים שמדברים אליו. אם הקהל שלנו הוא קהל "יוקרתי". הכוונה היא קהל שמוציא באהבה מהכיס שלו סכומי כסף גבוהים מאוד. אנחנו חייבים לעשות את ההבדל בין הקהלים היות וסוגים שונים של אנשים מתנהגים וחושבים אחרת. קהל שמחפש "רק פתרונות זולים" יכנס לאתר שלנו יחשוב שהוא יפה ויוקרתי אבל בפועל לא יתחבר אלינו והסבירות שהוא ירכוש יותר נמוכה. לכן, עלינו לדאוג לשלב ניתוח הקהל עוד מההתחלה.
  2. חלוקה מסודרת של האתר – אחרי שניתחנו את הקהל שלנו והבנו מה מדבר אליו ולאיזה דברים הוא מתחבר אנחנו נרצה לסדר את הנראות של האתר שלנו בצורה שתתאים עבורו. אנחנו צריכים להבין מה שלבי הקנייה של הקהל ואיך הוא חושב שמבצע רכישה. כאשר מדובר בקהל סוציואקונמי גבוהה אנחנו יכולים לדוגמה לקחת בחשבון שאת בחירת המוצרים לבית הם מבצעים בסמוך לשלב אישור התוכניות לשיפוץ ולאו דווקא מחכים למבצעי הדקה ה99 לכן, נרצה להציג להם באתר שלנו את "הבית החלומי" ואת התוצר הסופי שהם הולכים לקבל בצורה מוגמרת. דרך כזו תקל עליו לקבל את ההחלטה לבצע רכישה מאיתנו.
  3. תוכן – כמו שאנחנו יודעים תוכן הוא המלך! חשוב לדאוג לשמור על שפה שתואמת ומותאמת לקהל. זו אחת הסיבות שחשוב לדאוג לבצע ניתוח קהל יעד מדוייק, ברגע שאנחנו יודעים מי הקהל שלנו ומה חשוב לו אנחנו גם יכולים משם לגזור הרבה נתונים ואחד מהם הוא אופן הכתיבה והקריאה. כאשר אנחנו מדברים על קהל שיותר "יוקרתי" נרצה לדבר בשפה שלו, "שפה שלו" היא לאו דווקא שפה פלצנית אלא הכוונה היא לשפה שהוא יתחבר אליה.
  4. תמונות וויזיואליות – חשוב לדאוג שהתמונות באתר שלנו יהיו ברורות ויותאמו לקהל שלנו. אנחנו נרצה לדאוג שיהיה ברור לקהל שלנו מה קורה באתר ויתחבר למוצרים ולתמונות שלנו. חשוב בדיוק כמו נושא התוכן להבין מבחינה ויזואלית למה הקהל שלנו מתחבר.
  5. שיווק ופרסום – חשוב לדאוג שהמסרים השיווקים שלנו יתכתבו עם האתר. אנחנו נרצה לתכנן את מה שהולך להיות לנו כבר מראש. זאת אומרת, שאם הקהל שלנו הוא קהל יותר "יוקרתי" התכנון של השלב הבא מתחיל כבר בשלב האתר וחשוב לדאוג שהצד השיווקי שלנו מתכתב עם הצד של האתר.

 

אם אתם לקראת בנייה של אתר לעסק שלכם אנחנו מקווים שהמידע שחלקנו איתכם יעזור לכם לתכנן אותו בצורה מדוייקת. אנחנו ב-NPCoding חיים ונושמים את תחום פיתוח האתרים, חתומים על מאות פרוייקטים ונשמח גם לפתח עבורכם את האתר שלכם.
למידע נוסף, צרו איתנו קשר – 077-500-3028

בניית אתרים למכירת מוצרי אמבטיה

תוכן עניינים